Week van de Ontmoeting

De gemeenten Hillegom en Lisse trekken samen op in het voorkomen en tegengaan van eenzaamheid. Dit doen zij via het programma Lokale aanpak eenzaamheid Hillegom en Lisse en door aan te sluiten bij de landelijke aanpak Eén tegen eenzaamheid. De Kerngroep Eenzaamheid is de lokale coalitie van maatschappelijke organisaties die samen met de gemeentes Hillegom en Lisse jaarlijks een aantal activiteiten organiseert rondom het thema: ‘Ontmoeting, verbinding en eenzaamheid’.

De Hillegomse Muziekschool heeft een actieve rol in de Kerngroep Eenzaamheid en is betrokken bij de organisatie van een jaarlijkse inspiratiebijeenkomst voor iedereen die iets wil betekenen voor eenzaamheid in zijn/haar (werk-) omgeving.

Van 27 september t/m 7 oktober organiseren we met elkaar: de Week van de Ontmoeting!

Ook worden er een aantal keer per jaar workshops ‘Van eenzaamheid naar verbinding’ gehouden op diverse locaties in Hillegom en Lisse. Wil je daar meer informatie over? Neem dan gerust contact met ons op!

HLT-A5-vierluik-Herken-Eenzaamheid_2023_V3