Vervolg Het Muziekatelier

Op 17 februari opende het Muziekatelier zijn deuren en in de korte tijd dat deze plek nu open is ontstonden al hele mooie dingen.

Ben jij een enthousiaste inwoner op zoek naar een eigen creatieve en muzikale plek waar jij samen met andere gelijkgestemden bepaalt wat je wil, hoe je het wil en hoe vaak je dit wilt? Het Muziekatelier, een naam die wij er nu aan hebben gegeven maar natuurlijk mogen jullie dit zelf veranderen, is zo een plek in Hillegom. Een plek waar je samen met andere buurtgenoten en docenten de creativiteit laat stromen. Wij bieden de plek en coaching, jullie de invulling.

Ben je op zoek naar andere mensen om samen muziek mee te maken, te zingen, naar muziek te luisteren of creatief met zang en muziek bezig te zijn? Loop dan eens naar binnen. Je hoeft geen ervaring te hebben. Ook juist als je alleen maar een deuntje wil kunnen spelen ben je hier op de juiste plek. In het Muziekatelier staat plezier hebben en je eigen ding doen voorop.

Maak je muziek, maar heb je thuis geen instrument of geen ruimte om te spelen? Het Muziekatelier biedt jou een plek om even een moment voor jezelf te hebben en muziek te maken.

Praktische info

Elena is het aanspreekpunt in Het Muziekatelier. Bij haar kan je terecht met jouw ideeën, aanbod en inspiratie. Zij denkt graag mee hoe jouw dromen waargemaakt kunnen worden.

In de komende weken is Het Muziekatelier op de volgende momenten geopend:

Maandag 4 maart, 18 maart en 15 april – 10.30 – 12.00

Zaterdag 9 maart, 23 maart, 6 april en 20 april – 19.30 – 21.00

Word je enthousiast van dit verhaal en wil je hier iets in betekenen of wil je graag meedoen met Het Muziekatelier? Nadine van de Hillegomse Muziekschool vertelt er graag meer over. Dus stap eens bij haar binnen of stuur een mailtje naar info@hilllegomsemuziekschool.nl

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je wat meer weten. Lees dan meer op de website van de Hillegomse Muziekschool  www.hillegomsemuziekschool.nl/muziekatelier

Aanmelden is niet nodig. Iedereen is welkom om binnen te stappen. Jong en ouder.