Montmartre Hillegom – 13 april

Bijna iedereen kent waarschijnlijk wel Montmartre in Parijs… de sfeer en de uitstraling zijn een voorbeeld voor Montmartre Hillegom dat zaterdag 13 april wordt georganiseerd door Stichting Kunst uit Hillegom. Rond de “Oude Pomp” en rondom de Maartenskerk zullen zo’n 40 kunstenaars hun werk demonstreren, exposeren en bezoekers uitdagen om samen iets te maken.

Het evenement wordt opgeluisterd door muziek op het plein bij de Oude Pomp en in de Maartenskerk. En daar zullen o.a. leerlingen van de Hillegomse Muziekschool optreden:

In de MaartenskerkBij de Oude Pomp
10.00uOpeningOpening
10.30uPiano Trio “Allegretto”Lucas Molenkamp, zangleerling van de Hillegomse Muziekschool
11.30uHHooK opleidingsorkestWat Onzettend Dramatisch (cabaret-zang-verrassing)
12.15uLunchconcert door het blokfluitensemble van de Hillegomse Muziekschool
13.00uKwintet Smoes
13.45uKlezmergroep van de Hillegomse MuziekschoolWat Onzettend Dramatisch (cabaret-zang-verrassing)
14.30uKoperkwintet K5Lucas Molenkamp, zangleerling van de Hillegomse Muziekschool
15.15u Koperkwintet K5

Meer informatie vind je op de site van Montmartre: www.kunstuithillegom.nl/montmartre-hillegom

Merel van der Laan