Basiscursussen

Nieuw in ons aanbod zijn de basiscursussen die we aanbieden voor een aantal instrumenten. Deze basiscursussen starten 3x per cursusjaar en het aanbod is steeds wisselend. De periodes waarin we deze cursussen zullen aanbieden zijn:

Periode 1

Periode 2

Periode 3

Na de herfstvakantie

Na de voorjaarsvakantie

Na de meivakantie

23  oktober 2023 – 10 november 2023

26 februari 2024 – 15 maart 2024

13 mei 2024 – 31 mei 2024

Een basiscursus is een kennismakingscursus van 3 lessen speciaal voor kinderen t/m 12 jaar. Met een klein groepje kinderen leer je de eerste basis van het bespelen van het instrument zodat je kunt ervaren of dit instrument echt iets voor jou is en bij jou past. Na de basiscursus kun je een goede keuze maken of je verder wilt gaan met individuele lessen via een lessenkaart of een abonnement of misschien vind je wel een leuk muziekmaatje en gaan jullie verder met een duoles abonnement!
Je kunt in deze lessen ook een instrument lenen om mee naar huis te nemen, zodat je thuis ook kunt oefenen.
Tarief basiscursus: €80,- (inclusief lenen instrument)