Bakkie Cultuur – donderdag 2 november

Tijdens Bakkie Cultuur kun je van verschillende activiteiten proeven. Ga aan de slag met het decoreren van een vogelhuisje of een eigen meegebracht item door middel van de decoupage-techniek. Dit is een bepaald soort papier waardoor er een soort patchwork ontstaat. Het originele Décopatch papier heeft een hele mooie bedrukking, afgewerkt met een dun laagje lak waardoor het papier niet scheurt, of verkleurt tijdens het plakken.

Liever creatief met een kwast aan de slag? Neem je schoenen of andere accessoires van (kunst)leer mee om te beschilderen. Er zijn stencils aanwezig, maar je kunt ook zelf je eigen creativiteit loslaten. Je hoeft hier geen creatief talent voor zijn. Iedereen kan scheuren en iets moois maken.

Is muziek meer jouw ding? Ook dan wordt er een leuke workshop gegeven. In de muziekworkshop gaan we samen muziek maken. Als je een muziekinstrument bespeelt, neem deze dan mee of je kunt die avond ook een instrument van de muziekschool gebruiken. Vind je muziek maken heel leuk, maar heb je nog nooit een instrument bespeelt? Geen probleem! Ook jij kan meedoen in deze workshop. Er staat verschillende slagwerkinstrumenten klaar waarop je leert spelen zodat je mee kunt spelen in ons gelegenheidsorkest.

Donderdag 2 november om 19.00 staat de koffie klaar in de Hillegomse Muziekschool, wees welkom om aan te sluiten bij één van beide workshops. Deelname is gratis.