Zomerpresentatie – zaterdag 29 juni

De leerlingen zijn al druk aan het oefenen voor de zomerpresentatie op zaterdag 29 juni! Samen met alle docenten is er een heel mooi programma gemaakt en dat is een echt mini muziekfestival geworden. Er zijn de hele middag optredens op 2 verschillende plaatsen: buitenpodium (fietsenstalling) en binnenpodium (lokaal 6).

De middag wordt geopend door wethouder Karin Hoekstra. Zij zal tijdens de opening ook de leerlingen die dit jaar een landelijk muziektheorie of muziekdiploma hebben behaald in het zonnetje zetten. Daarna start de middag met een optreden door een Pop Up Orkest die o.l.v. docente Alice het bekende nummer Summertime zullen gaan spelen en zingen.

Ben je helemaal geïnspireerd geraakt en heb je zin om zelf muziek te maken? Dat kan! Aan het einde van de middag kun je mee doen met een workshop met onze Muziekatelier mensen.

We hopen op veel publiek voor onze leerlingen, tot zaterdag 29 juni!

Programma-zomerpresentatie-29-juni-2024-incl-workshop-muziekatelier

Merel van der Laan