Kerst Bakkie Cultuur

Wat is Kerst Bakkie Cultuur?

Wie geniet er niet van kerstmuziek? De eén vindt het heerlijk om te luisteren en de ander zingt of speelt juist zelf graag mee. Dat is Kerst Bakkie Cultuur! Leerlingen van de Hillegomse Muziekschool laten je genieten van sfeervolle kerstmuziek. Maar je kunt ook mee komen doen met het Kerst-Pop-Up-Orkest of het Kerst-Pop-Up-Koor. In de pauze staat er een bakkie koffie, thee en limonade voor iedereen klaar. En we sluiten de avond af met het samen zingen van een aantal kerstliedjes onder begeleiding van docenten van de muziekschool.

Wat is het Kerst-Pop-Up-Orkest en Kerst-Pop-Up-Koor?

Dit is een gelegenheidsorkest en –koor dat maar één keer gaat oefenen en gaat optreden. Aan het begin van de avond (18.30 – 19.15) oefenen we van te voren met elkaar onder leiding van muziekdocente Jolijn Goethals. Om 19.30 start het concert met het spetterende openingsoptreden van jullie, het Kerst-Pop-Up-Koor en Orkest!

Wie kan er meedoen met het Kerst-Pop-Up-Orkest en Pop-Up-Koor?

Iedereen die van muziek maken houdt! Je hoeft dus geen leerling te zijn van de muziekschool, maar we vinden het juist heel leuk als we een avond muziek maken met zoveel mogelijk inwoners uit Hillegom. Plezier hebben in muziek maken en zingen is belangrijkrijker dan dat je ervaring hebt.

Hoe kan ik meedoen?

Geef je op door een mail te sturen naar info@hillegomsemuziekschool.nl Je krijgt dan de bladmuziek of de liedtekst doorgestuurd per mail of je kunt dit ophalen in de muziekschool vanaf 1 december 2023.

Heb je nog vragen? Je kunt muziekschooldirecteur Nadine Stolk elke dinsdag tussen 15.00 en 17.00 vinden op het communityplein in de bibliotheek. Loop gerust langs voor een bakkie en een praatje!