Muziekatelier

Een eigen muzikale en creatieve plek voor inwoners

Het Muziekatelier is de plek waar je mensen kunt ontmoeten en waar je met elkaar muziek kunt maken. Bespeel je al een instrument, neem die dan gezellig mee. Zou je graag een instrument willen kunnen spelen of houd je van zingen, maar heb je nooit les gehad? Ook dan kun je meedoen! Muziekplezier staat voorop! Van harte welkom!

Het Muziekatelier is open sinds februari. Dit is een project van de Hillegomse Muziekschool en Welzijnskompas. De ruimtes in de muziekschool zijn op zaterdagavonden van 19.30 tot 21.00 vrij toegankelijk en veel instrumenten staan klaar om te bespelen. De toegang is gratis. Eén keer in de 14 dagen is er een muziekcoach aanwezig om je op weg te helpen.

Vanaf september is het Muziekatelier-lokaal in de muziekschool ook op donderdag- en vrijdagmiddag extra open en mag je zelf muziek komen maken, alleen of misschien wel met de muziekvrienden die je meeneemt of daar ontmoet.

In de zomermaanden is Het Muziekatelier op de volgende momenten geopend:

Zaterdag 6 juli

Zaterdag 13 juli (muziekcoach aanwezig)

Zaterdag 3 augustus

Zaterdag 10 augustus (muziekcoach aanwezig)

Zaterdag 17 augustus

Zaterdag 24 augustus (muziekcoach aanwezig)

Locatie: Hillegomse Muziekschool – van den Endelaan 5B

Merel van der Laan