Kinderboekenweekconcert

Ook dit jaar worden de leerlingen van de Hillegomse Muziekschool weer uitgenodigd om te komen optreden in de bibliotheek tijdens de Kinderboekenweek. Het thema dit jaar is: “En toen?” en gaat over de geschiedenis. Je hebt vast wel een leuk liedje of muziekstuk dat bij dat thema past.

Vanwege de coronamaatregelen gaat alles dit jaar weer een beetje anders, maar het is heel leuk dat we eindelijk weer een optreden kunnen gaan organiseren! Het concert is op zaterdag 10 oktober 2020 in de Bibliotheek en speciaal bedoeld voor onze leerlingen t/m 12 jaar

Wil je meedoen met het Kinderboekenweekconcert 2020? We hebben 3 tijdsblokken waarin steeds ruimte is voor 6 kinderen om mee te doen aan het optreden. Je kunt hieronder een plekje reserveren als je mee wilt doen.

Optreden 1 is van 15.30 – 15.45 uur
Optreden 2 is van 16.15 – 16.30 uur
Optreden 3 is van 17.00 – 17.15 uur

Bij de reservering boek je een optreedplek voor je kind. Elk kind mag max. 2 volwassenen meenemen (18 jaar en ouder). Vermeld ook hoeveel broertjes en zusjes onder de 18 jaar mee komen als publiek naar het optreden.

Nadine Stolk (directeur Hillegomse Muziekschool) is aanwezig om de leerlingen te begeleiden bij de optredens. De andere docenten zijn niet aanwezig omdat er maar beperkt aantal plaatsen beschikbaar is i.v.m. de coronamaatregelen.

We hopen dat het weer een gezellige middag wordt en dat alle optreedplekjes vol komen! Na de ervaring van dit eerste optreden gaan we kijken hoe we vaker optredens kunnen gaan organiseren, ook voor leerlingen ouder dan 12 jaar.

Het team van de Hillegomse Muziekschool kijkt heel erg uit naar het moment waarop de leerlingen weer hun muzikaliteit kunnen laten horen aan het publiek!