Start fysieke lessen woensdag 19 mei

Vanochtend werd bekend gemaakt dat de versoepelingen van de coronamaatregelen die vorige week al werden aangekondigd definitief door gaan. Dit betekent dat wij vanaf woensdag 19 mei 2021 weer fysiek les zullen gaan geven in de muziekschool. Wij kijken er enorm naar uit om onze leerlingen weer te gaan ontmoeten en vooral om weer live muziek te gaan horen in onze muziekschool!

We kunnen gaan starten met de individuele en duolessen voor alle leeftijden en met een aantal korte cursussen voor de jeugd:
Muziek voor Kleuters
Muzikale Ontdekkingsreis
Kleuterviool
Viool aan de Basis
Workshops groepszang (8+)
Workshops ensemblezang (12+)

Groepslessen zijn alleen toegestaan voor leerlingen onder de 17 jaar, dus we kunnen nog niet met ons hele programma van start. Helaas zullen we nog even moeten wachten met het opstarten van de ensembles voor volwassenen, de cursus Hillegom Meets Broadway én de cursus Muziek voor Peuters. We hopen dat in de volgende stap van het openingsplan hier wel weer ruimte voor komt.

Tot ziens deze week en volgende week in de muziekschool!