Open Dag – zaterdag 1 oktober

Muziekproeverij

Zou je graag een muziekinstrument willen leren bespelen maar weet je nog niet zo goed welk instrument? Kom dan meedoen met de muziekproeverij!

Hier maak je kennis met een aantal instrumenten uit ons aanbod. De instrumenten kun je uitproberen samen met een docent. Ben je enthousiast geworden? Je kunt daarna meteen inschrijven voor een lessenkaart of abonnement.

12.00 – 14.0014.00 – 16.00
In dit tijdsblok kun je de volgende instrumenten proeven:
Dwarsfluit
Trompet
Trombone
Saxofoon
Drums
Hobo
Viool
In dit tijdsblok kun je de volgende instrumenten proeven:
Dwarsfluit
Trompet
Trombone
Saxofoon
Hoorn
Hobo
Viool

Niet alle instrumenten uit ons aanbod maken onderdeel uit van de muziekproeverij. Wil je graag een ander muziekinstrument uitproberen? Dat kan! Stuur een mail naar info@hillegomsemuziekschool.nl en de docent neemt dan contact met je op om een afspraak te maken voor een gratis proefles!

Gratis workshops

Ook kun je meedoen met een aantal gratis workshops waarin je alvast een voorproefje krijgt van één van onze kindercursussen en projecten:

10.00 – 10.30 Muziek voor Peuters (1,5 t/m 3 jaar)
13.30 – 14.15 Muzikale Ontdekkingsreis (vanaf 6 jaar)
14.30 – 15.00 Muziek voor Kleuters (4 en 5 jaar)
15.15 – 15.45 Ukelele workshop (alle leeftijden)

Open zangles en presentatie (14.30 – 15.00)

Speciaal voor deze open dag is er een open zangles waarin je een kijkje achter de schermen krijgt bij een zangles. Lida laat zien hoe een zangles in elkaar zit en hoe ze met de leerlingen werkt. Ben je daarna zelf ook enthousiast geworden dan kun je meteen met Lida een afspraak maken voor een gratis proefles.