Zomerprogramma

Zoals al eerder aangekondigd willen we onze leerlingen graag iets extra’s aanbieden in de zomervakantie. Elke docent heeft hier een plan voor bedacht en zal met jullie contact opnemen hierover. Voor deelname aan deze extra lessen worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Daarnaast organiseren we een Zomermuziekweek in de laatste week van de zomervakantie. Van zaterdag 22 t/m zaterdag 29 augustus zijn er allerlei workshops voor onze leerlingen, maar ook voor ook nieuwe leerlingen zijn welkom om een kijkje te komen nemen. Op het programma staan in ieder geval de volgende workshops:

Fietsenstalling Sessie: klezmerworkshop

Fietsenstalling Sessie: orkestworkshop

Fotoshoot met je instrument

Muziek voor Peuters

Muziek voor Kleuters

Muzikale Ontdekkingsreis

Kinderkoor

Hoe maak je een quarantaine video?

Half juli komt een nieuwsbrief uit met het complete programma en met informatie over hoe je je kunt aanmelden voor deze workshops!

Deze informatie komt dan ook op de website te staan.