Online lesperiode verlengd t/m 2 maart 2021

ONLINE LESPERIODE VERLENGD

De huidige lockdown is verlengd en dat betekent ook dat de deuren van de Hillegomse Muziekschool t/m 2 maart gesloten zullen blijven. Heel erg jammer, maar wij gaan verder met onze online lessen. Dit kan heel goed voor de individuele instrumentale lessen en zanglessen. Docenten geven les via allerlei online methoden zoals Zoom, Skype, of WhatsappVideo. Ook worden er veel oefenfilmpjes heen en weer gestuurd tussen docenten en leerlingen. Kortom, iedereen is goed bezig en blijft muziek maken!

Het is heel fijn om online verder te kunnen met de individuele lessen, maar helaas is dit geen optie voor de groepslessen. Samen muziek maken is online helaas niet mogelijk. We zetten alle groepslessen dus t/m 2 maart stil en pakken daarna de lessen weer op.