Nieuwe gitaardocent: George Reijnders

Even voorstellen…..
Mijn naam is George Reijnders. Vanaf het allereerste moment dat ik een gitaar vasthield vond ik het een super fascinerend instrument: een snaar aanslaan en dan ineens geluid horen en de hele gitaar voelen trillen! Hoe meer ik vervolgens leerde, hoe leuker gitaarspelen werd. Ik kijk ernaar uit om dat plezier te delen met de leerlingen van de Hillegomse Muziekschool!

Mijn bachelor klassiek gitaar heb ik gedaan aan het Koninklijk Conservatorium Den Haag en daarna heb ik mijn master afgerond aan Luca School of Arts in Leuven, België. Naast lesgeven treed ik graag op: solo, of samen met mijn zus, celliste Astrid Reijnders. Wie weet zie ik je binnenkort voor een proefles gitaar op de Hillegomse Muziekschool!