NIEUW! Verhuur instrumenten

Wil je een instrument leren bespelen maar heb je nog geen eigen instrument? Wij kunnen het ons goed voorstellen dat veel (ouders van) beginnende leerlingen twijfelen of ze meteen een nieuw instrument moeten aanschaffen. Het is heel logisch dat je eerst zeker wilt weten of muziekles en dat instrument ook echt wel bij je past. De kosten voor de aanschaf van een instrument kunnen daarom een drempel zijn om muziek te gaan maken en die drempel willen wij heel graag verlagen.
Daarom bieden we leerlingen met een abonnement de mogelijkheid om in hun eerste lesjaar een instrument te huren via de muziekschool. Nadat je het instrument een jaar hebt gehuurd, kun je een keuze maken om zelf een instrument aan te schaffen. De docent zal je helpen bij de aanschaf van het instrument en je hierin adviseren. Het gehuurde instrument kun je weer bij ons inleveren, zodat wij weer een nieuwe leerling kunnen helpen.

Bij de Hillegomse Muziekschool zijn de volgende instrumenten te huur:

InstrumentHuurprijs per jaar
Viool€125,-
Cello€125,-
Dwarsfluit€125,-
Klarinet€125,-
Saxofoon€125,-
Trompet€50,-
Trombone€50,-
Gitaar€50,-
Ukelele€25,-

Voor meer informatie over de huur en de beschikbaarheid van de huurinstrumenten kun je contact opnemen via info@hillegomsemuziekschool.nl