Muziekschool van 5 t/m 18 november online verder!

MUZIEKSCHOOL GAAT ONLINE VERDER

Dinsdag 3 november zijn er nieuwe maatregelen aangekondigd en helaas betekent dit ook dat muziekscholen vanaf 4 november 22.00 uur t/m 18 november moeten sluiten. Gelukkig hebben wij vanuit de vorige lockdown-periode geleerd dat het heel goed mogelijk is om de individuele lessen online voort te zetten via beeldbellen. Dus de muziekschool gaat niet dicht, nee wij gaan online verder! De docenten nemen contact met al hun leerlingen op om een afspraak te maken over hoe zij dit zullen gaan oppakken.

GROEPSLESSEN TIJDELIJK STIL

Het is heel fijn om online verder te kunnen met de individuele lessen, maar helaas is dit geen optie voor de groepslessen. Samen muziek maken is online helaas niet mogelijk. We zetten alle groepslessen dus t/m 18 november stil en pakken daarna de lessen weer op. Neem je deel aan een groepsles, zoals Muziek voor Peuters, Kinderkoor, Hillegom Meets Broadway, HME, blokfluitensemble of Klezmergroep? Je ontvangt een mail met hierin meer informatie over vervolgdata etc.

FASE EXAMENS UITGESTELD

Helaas betekent dit ook dat alle Fase examens van a.s. zaterdag 7 november moeten worden uitgesteld. Ook jullie ontvangen nog apart bericht over een nieuwe datum, maar houd alvast zaterdag 21 en 28 november vrij. De definitieve nieuwe datum wordt z.s.m. met jullie gecommuniceerd.

Het team van de Hillegomse Muziekschool gaat met frisse moed het online lesgeven weer opnieuw oppakken. We wensen al onze leerlingen sterkte in deze lastige periode en hopen dat het muziek maken een stukje afleiding en plezier kan geven.

We hopen elkaar vanaf 19 november weer in goede gezondheid terug te zien in de muziekschool!