Muziekproeverij

Zaterdag 12 februari kun je een voorproefje krijgen van een aantal van onze lessen. Er zijn gratis workshops van een aantal korte cursussen en je kunt ook een gratis proefkwartiertje boeken om rustig een muziekinstrument uit te proberen.

Proefkwartiertjes

Heb je altijd al een muziekinstrument willen leren bespelen maar weet je niet zo goed of dit iets voor je is of welk instrument het beste bij je past? Reserveer dan één of meerdere proefkwartiertjes tijdens onze muziekproeverij op zaterdag 12 februari. In het proefkwartiertje kun je 1 op 1 met de docent samen het instrument uitproberen. Eigenlijk een soort speeddate met de docent én het instrument van je keuze. De volgende instrumenten zijn aanwezig op zaterdag 12 februari:

Piano – Erna Nieuwenkamp / Dwarsfluit – Marijke Bos / Viool – Marleen Zoutman / Slagwerk – Andreas Carree / Piano – Cengiz Gürses

De proefkwartiertjes zijn tussen 13.00 en 15.30

Workshops

Naast de individuele lessen hebben we ook een aanbod met groepslessen. Deze cursussen worden allemaal gegeven aan kleine groepjes van 5 à 6 deelnemers zodat er voldoende aandacht is voor iedereen. De groepslessen bestaan uit een cyclus van 6 of 8 lessen. Meer informatie over deze korte (kinder-)cursussen vind je op onze website. Wil je alvast een voorproefje krijgen van één van deze lessen? Reserveer dan een plekje voor de gratis workshop op zaterdag 12 februari! Er is op deze dag per workshop plek voor 5 deelnemers.

10.00 – 10.30 Muziek voor Peuters

14.45 – 15.15 Muzikale Ontdekkingsreis

15.30 – 16.00 Muziek voor Kleuters

16.15 – 16.45 Ukelele voor Kids