Kerst Samenspeel Instuif & Kerstconcert

Woensdag 14 december

Een nieuwe activiteit i.s.m. het HHooK (opleidingsorkest HHK) o.l.v. Jeroen Bijl. Een avondje samen kerstmuziek maken met het orkest. Iedereen kan mee komen spelen, alle leeftijden en instrumenten zijn welkom. De bladmuziek ligt al klaar in de gang en kun je meenemen om alvast thuis te oefenen. In de gang ligt ook een lijst waar je je kunt inschrijven. Het niveau is ongeveer Fase A examen. .

19.00 – 19.30 Inloop
19.30 – 20.30 Samenspeelinstuif
20.30 – 21.00 Gezellige afsluiting met een drankje

Deze avond is in het verenigingsgebouw van de HHK: De Bestemming (Juliana van Stolberglaan 18, Hillegom)

Zaterdag 17 december

Een sfeervol kerstoptreden door onze leerlingen. Wil je meedoen met één of twee van deze optredens? Schrijf je dan naam dan op de intekenlijst in de gang! Het optreden is in de grote balletzaal. Tussen de optredens in staat de koffie, thee en limonade klaar en is er tijd om andere leerlingen en ouders te ontmoeten en even bij te praten.

14.00 – 14.30 Optreden 1
14.30 – 15.00 Koffie, thee, limonade