Een online start van 2022

Een nieuw jaar en een nieuwe start. Hoewel we het jammer vinden dat we online van start gaan met dit nieuwe jaar is het team van de Hillegomse Muziekschool weer vol enthousiasme van start gegaan met de muzieklessen.

We wachten vol spanning op de volgende persconferentie en hopen dat we dan weer een start kunnen gaan maken met de fysieke lessen. Voor docenten én leerlingen (en ouders) geven de online lessen af en toe extra uitdagingen, maar we hebben gemerkt dat het heel goed mogelijk is om de individuele lessen online voort te zetten via beeldbellen. En naast de uitdagingen liggen er ook heel veel kansen in de online lessen. Wie had ooit bedacht dat een kerstconcert van onze leerlingen door zoveel mensen bekeken en beluisterd zou kunnen worden!

Onze groepslessen liggen helaas even stil en die zullen we zodra er weer mogelijkheden zijn om fysiek les te gaan geven weer gaan opstarten. Achter de schermen wordt er gewerkt aan een programma met nieuwe korte cursussen voor kinderen én volwassenen. Hierover volgt meer informatie in de volgende nieuwsbrief.

Namens het hele team wens ik jullie allemaal een hele goede start van dit nieuwe jaar. Ik wens iedereen een mooi jaar in goede gezondheid. Ik zie uit naar een nieuw jaar waarin er veel kansen en uitdagingen liggen voor de Hillegomse Muziekschool. Een jaar met nieuwe projecten, nieuwe samenwerkingen, leerlingenoptredens en samenspeelmomenten én wie weet welke verrassingen dit jaar nog voor ons in petto heeft. Oftewel: een jaar vol muziek!

Een heel hartelijke groet aan al onze muzikanten (en ouders). Ik hoop iedereen snel weer te zien in en om onze school!

Nadine Stolk, directeur Hillegomse Muziekschool