Coronanieuws 17-02-2022

We zijn ontzettend blij dat de samenleving bijna open gaat en ook de coronamaatregelen die gelden in de muziekschool afgebouwd kunnen worden. De laatste week voor de voorjaarsvakantie blijft het coronatoegangsbewijs nog nodig voor iedereen vanaf 18 jaar. Dat betekent ook dat we nog niet alle ouders binnen in de school kunnen uitnodigen. Maar…..

Na de voorjaarsvakantie vervallen alle coronamaatregelen en zijn ouders ook weer van harte welkom om mee naar binnen te komen. Fijn dat er zo ook weer een overlegmoment tussen ouders en docenten kan komen. Dat hebben jullie als ouders en leerlingen gemist, maar dat hebben de docenten zeker ook gemist.

Nog even in het kort op een rij:

vanaf 18 februari 2022:

– er is een coronatoegangsbewijs nodig vanaf 18 jaar;
– alleen leerlingen zijn welkom in de school (met de bekende uitzonderingen van ouders bij peuterlessen, de proeflessen en de kijklessen)

Vanaf 25 februari 2022:

Alle maatregelen komen te vervallen!