Coronamaatregelen vanaf 25 september 2021

Vanaf 25 september 2021 zijn er nieuwe coronamaatregelen. De 1,5 meter afstand voor het lesprogramma van de Hillegomse Muziekschool komt te vervallen. Dat betekent dat zowel bij de individuele lessen als bij de groepslessen de afstandsregel komt te vervallen én dat ook ouders weer welkom zijn in onze school. We willen iedereen wel vragen om rekening te houden met elkaar en op te blijven letten dat het niet te druk wordt in onze muziekschool. Wil je in de muziekles toch liever afstand blijven houden van de docent? Geef dat gerust aan zodat we hier rekening mee kunnen houden!

Heb je klachten, zit je in quarantaine of had je contact met iemand met corona? Blijf dan thuis en vraag om een online les.

Voor het lesprogramma van de muziekschool is geen coronatoegansbewijs nodig. Maar voor concerten in de muziekschool of op een andere locatie in het dorp gelden de evenementenregels en is dat coronatoegangsbewijs wel nodig. Dat betekent dat iedereen van 13 jaar en ouder een coronatoegangsbewijs nodig heeft om het Kinderboekenweekconcert te kunnen bezoeken. Dit bewijs maak je met een negatieve testuitslag, een vaccinatiebewijs of een bewijs dat je hersteld bent van corona.