Coronamaatregelen in de muziekschool (sept. ’21)

Op onderstaande afbeelding zie je de geldende coronamaatregelen in en om onze school.

Omdat we de 1,5 meter afstand niet kunnen garanderen als alle ouders mee naar binnen gaan, vragen we voorlopig nog steeds aan alle ouders om buiten de school op het schoolplein of in de fietsenstalling te wachten. Maar we maken wel een paar uitzonderingen op deze regel:

• Uitzondering op de regel is uiteraard de cursus Muziek voor Peuters waarin muziek maken samen met je (klein-) kind centraal staat.
  • Komt je kind voor een proefles of voor het eerst bij een nieuwe docent? Dan ben je van harte welkom om mee te komen naar binnen!
  • Wil je even bijpraten met de docent en graag een keer mee naar binnen? Vraag vooraf dan even aan de docent of dit mogelijk is dan kunnen we hier rekening mee houden.
  • Heb je vragen over het abonnement, de lessenkaart of een andere algemene vraag? Directeur Nadine Stolk beantwoord graag je vragen, dus mail, bel of stap even binnen in het kantoor als het rustig is. Hoe klein ook je vraag, aarzel niet om deze even te stellen!