Corona-update 19 november 2020

MUZIEKSCHOOL GAAT WEER LIVE!

De afgelopen twee weken moest de muziekschool de deuren sluiten vanwege verscherpte maatregelen. Gelukkig hebben we het grootste gedeelte van onze lessen online verder kunnen laten lopen. Maar we zijn natuurlijk ontzettend blij dat we jullie allemaal vanaf donderdag 19 november weer live kunnen gaan lesgeven in de muziekschool.

De groepslessen kunnen ook weer worden vervolgd. De nieuwe data zijn eerdere gecommuniceerd en ook te vinden op onze website. Helaas is het nog niet mogelijk om de cursus Hillegom Meets Broadway op te gaan starten, want de maatregelen rondom samenzang voor 12+ zijn extra aangescherpt. We hopen dat we snel ook goed nieuws krijgen voor deze enthousiaste zangeressen!

CORONA MAATREGELEN IN DE MUZIEKSCHOOL

Wij blijven dezelfde maatregelen hanteren die we al vanaf juni hebben en blijven ook met plexiglasschermen en voldoende schoonmaakmomenten in de lessen werken.

Sinds maandag 26 oktober hebben we het dringend advies van onze overheid met betrekking tot de mondkapjes overgenomen en vragen we iedereen van 13 jaar en ouder om een mondkapje te dragen bij het lopen door ons gebouw.