Zang

Volgens mij wordt musiceren pas echt boeiend wanneer het de persoonlijke uitdrukking is van de muzikant. Ik vind het daarom heel belangrijk je te helpen bij het ontwikkelen van je eigen stijl.

Zingen is echt heerlijk voor lichaam en ziel. Je hoeft geen “mooie” stem te hebben om te gaan zingen. Het gaat hierbij niet om presteren, maar juist je persoonlijke uitdrukking van je zingen maakt het boeiend en prachtig; ten eerste voor jezelf maar ook voor je publiek.

Zingen van uit je hart, dat is waar het om gaat! Je zingt daarom het repertoire dat jezelf graag wilt want zingen heeft veel te maken met ontspanning en je geven en dat kun je natuurlijk alleen aan liedjes die je zelf mooi vindt.

Plezier staat voorop. Natuurlijk komt de techniek ook aan bod, maar deze zal vanzelf makkelijker gebruikt kunnen worden wanneer je in je eigen kracht staat. Omdat bij het zingen ons lichaam ons muziekinstrument is, is het ervaren hiervan erg belangrijk. We zullen dus ook werken aan je lichaams-bewustzijn.

Ook kinderen die graag willen zingen zijn van harte welkom.

Lesdag: woensdag

Kennismakingsles
Heb je zin om op les te komen maar wil je eerst een les uitproberen?
Geen probleem! Je kunt gedurende het hele jaar een kennismakingsles aanvragen zodat je eerst kunt kennismaken met de docent en/of het instrument. De docent neemt dan contact met je op om een afspraak te maken en deze proefles is gratis.