Summerschool

Doe mee met Summerschool!

Van 10 juli tot 20 augustus is er weer Summerschool! Een programma vol diverse activiteiten en workshops voor en door inwoners. Doe mee met stoelyoga, gun jezelf een mini-vakantie met mindfulness en kom je schoenen en spullen waar je op uitgekeken bent een nieuwe look geven. Wil je op een andere manier meer over jezelf ontdekken? Doe dan mee met een workshop soulcollage maken, Ontdek je Talent, Positief Leven of verbindende communicatie.

Ga op ontdekkingsreis

In de week van 14 t/m 19 augustus valt er ook van alles te beleven bij de Hillegomse Muziekschool en de Volksuniversiteit Lisse. Maak een muzikale ontdekkingsreis, doe een drankje in het Muziekcafé en ontdek je creatieve talenten bij het maken van een windlichtje of het schrijven van een gedicht. Zin om mindful los te gaan? Probeer poweryoga eens uit. Een manier van yoga waarbij bewegingen elkaar snel opvolgen.

Voor iedereen geschikt

De workshops en activiteiten zijn gratis en voor iedereen geschikt. Ook voor mensen die niet zo flexibel zijn, niet zo creatief of geen muzikaal talent zijn. Het gaat om plezier maken, buurtgenoten ontmoeten en genieten van een leuke tijd.

Op de woensdagmiddag en zaterdag 19 augustus zijn er in Plein28 echter ook activiteiten voor het hele gezin. Neem dus gezellig je (klein) kinderen mee en maak samen iets moois. Ook de Hillegomse Muziekschool biedt activiteiten voor alle leeftijden.

Doe mee en ontdek welke activiteiten er in de buurt te doen zijn. Houd ook vooral de socials en www.welzijnskompas.nl goed in de gaten. Er komen nog steeds leuke reacties van inwoners binnen die graag een workshop willen geven.